Historia Wondebry od “a” do “z”

ales_kartal / Pixabay

Jest to historia „Bra Wars”, fraza wymyślona przez prasę, aby podsumować ostatnią głośną bitwę o Wielką Brytyjską Dekolt.

Historia tego „wynalazku”

Wonderbra, która podnosi piersi i tworzy „dekolt” tam, gdzie nie istniał, została zaprojektowana przez Louise Poirier dla kanadyjskiej firmy Canadelle. Projekt uzyskał licencję brytyjskiej firmy Gossard w 1964 r. I trochę się rozszerzył w Wielkiej Brytanii. Kiedy Playtex przejął licencję w 1994 roku, Wonderbras przedostał się do Stanów Zjednoczonych, sprzedając się w tempie jednej co 15 sekund!
Od lat 90. XX wieku jest katapultowany do europejskiego centrum uwagi. Dzięki niezwykle przekonującym zaletom marce zawsze udaje się przyciągnąć uwagę kampaniami reklamowymi, których seksowny i lekko zuchwały ton ujawnia kultową bieliznę i legendarne muzy.

Stale się rozwija i poszerza swoją wiedzę, oferując nie tylko prosty biustonosz push-up, ale także szereg różnorodnych kształtów i efektów dekoltu, w najnowszych stylach, które dostosowują się do Twojego stylu życia.
Będąc liderem innowacji, marka nadal opracowuje rozwiązania dla porywającego dekoltu niezależnie od okazji.
Wonderbra wspiera cię od rana do nocy, poprawia dekolt i odsłania twoją sylwetkę.

Problemy dotyczące biustonoszy w 1994

Brytyjki kupowały biustonosze, a nie markę. Powodowało to :

-ich tradycyjnie funkcjonalne / praktyczne podejście do bielizny, tj. służy to celowi

-dominacja marki własnej: 65% staników zakupionych w Wielkiej Brytanii to marka własna, a tylko 35% to marki. Same Marks & Spencer stanowią około 40% sprzedaży

-historycznie istnieje bardzo niski współczynnik reklamy:sprzedaż, ponieważ marki bielizny miały jedynie minimalne wsparcie reklamowe

-ponadto średnia cena stanika w Wielkiej Brytanii wyniosła zaledwie 6, 84., w porównaniu ze średnią europejską 7, 99 and i francuską średnią ½9, 59. Marka pierwotna była ponad dwa razy droższa, a jej sprzedaż detaliczna wyniosła 14, 99.

-chociaż kobiety w Wielkiej Brytanii zmieniły podejście do staników i zaczęły postrzegać bieliznę tak modną jak odzież wierzchnia, proces ten przebiegał bardzo powoli, a zdecydowana większość kobiet bardzo nie reagowała na marki.